מבט על פייסבוק - וובינר

המדריך לשיווק בפייסבוק
ב-3 צעדים.

אם הייתי צריכה להגדיר בפשטות איך יוצרים מכירות מפייסבוק
הייתי מתארת את זה ע״י שלושה שלבים:

הגדרה ואיתור קהל יעד -> חימום קהל יעד -> מכירה לקהל מחומם

על פני הגיוני ופשוט אבל...

לצערי מרבית בעלי העסקים מפספסים את השלב הראשון וגם השני
וישר ניגשים לשלב השלישי של המכירה ואז מתאכזבים מכך שהם לא מקבלים תוצאות.
אז החלטתי להסביר לעומק איך עושים את שני השלבים הראשונים וגם השלישי
בצורה מדוייקת הן ברמה שיווקית והן ברמה של תכלס הקמפיינים בפייסבוק


לכניסה יש להזין
את הפרטים שלך

אנחנו שונאים ספאם בדיוק כמוך, לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לצד שלישי.

הפעל סרגל נגישות