.

בוא ותגלה איך הופכים את פייסבוק לערוץ שמביא לך
 לקוחות חדשים
באופן שוטף ויציב
מבלי לבלות בו שעות רבות או להשקיע בו אלפי שקלים מדי חודש 
גם אם אתם עסק וותיק שנוהג לפרסם בפייסבוק (ולהיות מאוכזב מהתוצאות) וגם אם אתה עם עסק לגמרי בתחילת הדרך 


פרסום בפייסבוק זה לא רק בוסטים לפוסטים (קידומי פוסטים). למרות שזה בדיוק מה שרוב בעלי העסקים עושים: כותבים פוסטים בצורה לא שיווקית, מקדמים אותם לקהלים קרים ולא מדוייקים, מבזבזים את כספם ומרגישים תסכול מתמשך.
ואז מתייאשים לגמרי מפרסום בפייסבוק ונותנים לעסק שלהם לדשדש עד לסגירתו. וזה כמובן פיספוס מטורף  משום שמדי יום אותם בעלי העסקים מבלים בפייסבוק, בדיוק באותו המקום שלקוחותיהם נמצאים. אילו רק ידעו למשוך אותם לעסק שלהם כל חייהם היו נראים אחרת!


בואו והצטרפו למאות בוגרים
של ״הנוסחה ליצירת מכירות בפייסבוק״ ותגלו:

חלק

איך עובד שיווק בפייסבוק (קהל חם, קהל קר, מה זה רימרקטינג).
כיצד משלבים בצורה חכמה בין אישי לעסקי,
איך בונים קהילה
כיצד מניעים לפעולה.

חלק 2

בחלק הזה נחקור את הלקוחות שלנו. את הסרט שרץ להם בראש, כדי שנוכל
להתחבר אליו בצורה מדוייקת בשיווק שלנו. נגדיר את הפסיכוגרפיה
והדמוגרפיה של הלקוחות שלנו נבין ונבנה את הייחוד שלנו ולמה שהלקוחות יבחרו בנו.

חלק 3 

כתיבה שיווקית
נבין את מטרת הכתיבה. נלמד דרכיםלכתוב כדי לבלוט ולמשוך קוראים. נלמד שיטה לייצור המון רעיונות לתכנים. נכיר כתיבה לפי עקרון המגלשה החלקלקה.

חלק 4

נראות מושכת של הפוסטים
בחלק הזה נבין את חשיבות הנראות של הפוסטים ונגלה איך מאתרים ומעצבים ויז׳ואלים שתופסטים תשומת לב של הגולשים. כמו כן נכיר
כלים חינמיים ברשת שמאפשרים לנו לעצב את הפוסטים.

חלק 5

התמצאות במנהל המודעות+בניית קהלים!
נכיר את המנהל מודעות כפתור אחר כפתור. נדע להתמצא בו טוב. נבין את הסוגים של הקהלים בפייסבוק (קהל קר
לעומת קהל חם) ונבנה קהלים מדוייקים לעסק שלנו.

חלק 6

פרסום ממומן לתוכן שיצרנו לאנשים הכי מדוייקים
בחלק הזה אגלה איך מנתחים את התוצאות של הקמפיינים, מה
אומרים המונחים כמו קליקים, אחוזי המרה, חשיפה, ציון רלוונטיות
וכו והכי חשוב אבין מה אפשר לעשות כדי לשפר את הביצועים
של הקמפיינים, כלומר מה אפשר לעשות כדי להוזיל עלויות של הקמפיינים ולהגדיל את התוצאות שאני מקבל.

חלק 7 

בניית הצעה שאי אפשר לסרב לה

נבין מדוע אסור לעשות הצעות דומות למתחרים, נכיר את האלמנטים
המרכיבים הצעה שקשה לסרב לה.נבנה הצעה כזאת לכל עסק.

חלק 8

בניית דפי מכירה
מהי הכתיבה השיווקית הנכונה באמצעותה כותבים דפי נחיתה
איזה מרכיבים יש בדפי נחיתה ומה המשמעות של כל אחד מהם.

חלק 9

תכנון והוצאה לפועל של מכירה לקהל חם
כל הטכניקות להניע את הקהל שלנו לפעולה באמצעות הכתיבה,
דהיינו לגרום לקהל שלנו לפנות אלינו, להתעניין בשירות שלנו, להגיע
לאירועים שלנו או להרים טלפון.
כולל קמפיינים ממומנים לקידום הצעות קונקרטיות להנעה לפעולה.
דגש מיוחד ינתן לקידום פוסטים מוכרים ודפי נחיתה ממירים.

חלק 10

תכנון המשך עבודה שנתית

בשיעור הזה נבנה לו״ז להמשך עבודה שנתית בפייסבוק.

למי הקורס מתאים במיוחד?

לבעלי עסקים בתחילת דרכם השיווקית בפייסבוק או לכאלה שמשווקים
בפייסבוק כבר תקופה ארוכה אבל מעולם לא למדו שיווק או פרסום ממומן בפייסבוק

*

לכאלה שתקציב הפרסום שלהם מוגבל אך לא נמוך מ-800/1,000 ש״ח בחודש

*
למי שהשאיפות להגיע למצב של גיוס לקוחות עקבי ושוטף מפייסבוק 

אז ... מה תהיה השקעתך? מה תקבל? איך תלמד? מתי תתחיל?

מתחילים מיידית

השקעתך בקורס 3,970 ש"ח

להרשמה או לשיחת ייעוץ מלא פרטיך כאן
או התקשר 054-3974293

שאלות נפוצות

אני משווק בפייסבוק הרבה זמן, האם זה מתאים לי?

אחד האתגרים הכי גדולים שלנו הוא להסביר לאנשים ״מנוסים״ שהם צריכים ללמוד כי הם לא יודעים כמה הם לא יודעים. לאחר מאות הדרכות דווקא לאנשים ״מנוסים״ אנחנו יודעים להגיד בוודאות שהדרכות האלה יקחו אותך כמה רמות קדימה וידייקו את העבודה שלך לכדי גיוס של הרבה יותר לקוחות חדשים

 

 

מדוע הסדנא אינטרנטית?

כי למידה אינטרנטית מאוד יעילה. אפשר ללמוד בקצב שמתאים לך, בשעות שנוחות לך, לחזור על הדברים הטכניים שלא תמיד מובנים בפעם הראשונה והכי חשוב, ליישם באופן מיידי.
כמו כן, יישום החומר הנלמד הדרגתי, לכן חומר פתוח שעומד לרשותך לצפיה חוזרת משרת אותך לא רק בתקופה הסמוכה ללימודים אלא תקופה מאוד ארוכה לאחר שהם מסתיימים.

אולי עדיף שמישהו אחר ינהל לי את השיווק בפייסבוק?

כן, בתנאי שעומד לרשותך תקציב של כ-4,000 ש״ח לחודש שיתפצל בין מנהל הפעילות הדף והקמפיינים מנוסה לבין תקציב לפייסבוק. אם אין לך את התקציב הזה מומלץ לך ללמוד לעשות את זה לבד כדי להמנע מהוצאות שוטפות מכבידות או לחילופין כדי לדעת לפקח על איש מקצוע מתחיל שגובה מחירים נמוכים בשל נסיון המועט שלו בתחום.

התחום שלי מאוד מיוחד האם השיווק בפייסבוק יכול להתאים לי? 

במשך שמונה שנים אחרונות ליוויתי עסקים בתחומים שונים ומגוונים. בחלקים אפילו אני הייתי סקפטית בהתחלה, הינה חלק מהם: מותג אופנה בינלאומי, צלמת הריון, מנטור לשיווק, מנטורית לשיווק בוידאו, מאמנים בתחומים שונים: רילוקיישין, התמודדות עם הורים מבוגרים, ילדים בעלי קשב וריכוז, צעירים שמחפשים כיוון בחיים, הרזיה, ועוד, מטפלים על כל סוגיהם: מעסים, מדקרים, נטורופטים ועוד, מפתחי קלפי אימון, מפתחי משחקים ללימודי אנגלית, הוצאה לאור, אחסנה, לימודי מסחר באיביי, סטיילינג, ייעוצי מס ופרישה, מעצבות שמלות כלה ועוד המון תחומים כולל פרוייקט לדיור מוגן לנפגעי נפש.

לכולם פייסבוק הביא לקוחות חדשים ומשלמים!
אין לי ספק שגם לתחום שלך ולעסק שלך פייסבוק יזרים לקוחות חדשים.

 

 

למי זה מתאים?

זה מתאים ל-2 אוכלוסיות במיוחד
בעלי עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים בשיווק ברשת ורוצים להבין גם את התמונה הגדולה וגם ולקבל הנחיות ברורות ליישום מיידי
בעלי עסקים שכבר משווקים בפייסבוק ואפילו פרסמו לא מעט אבל לא למדו בצורה מסודרת ולא מביאים תוצאות.

לכולם פייסבוק הביא לקוחות חדשים ומשלמים!

אין לי ספק שגם לתחום שלך ולעסק שלך פייסבוק  יזרים לקוחות חדשים.

 

 

מה ייצא לי מזה?

במילה אחת: לקוחות. מטרת ההדרכות היא להראות לך איך מביאים לקוחות בצורה שיטתית מפייסבוק, איך בונים קהילת עוקבים, איזה תוכן כותבים להם ואיך הופכים אותם ללקוחות משלמים. אז מה שייצא לך זה ידע וודאי ובדוק להשגת לקוחות חדשים מאינסטגרם באופן שוטף.

בוגרי הקורסים מספרים על הקורס

תיבת ההפעלות של דקלה

תיבת ההפעלות של דקלה

סיפורה של איריס

יובל ביאליק - לנגן בגיטרה בשלושה שבועות

מעיונה - עיצוב פנים

אוראל וסרמן - הדרכת הורים

סיון ברזילי - לימודי שוק ההון לנשים

יוליה פלוטקין - ייעוץ עסקי

סופיה בירמן - עיצוב שמלות כלה

יפעת אברמסון - עיצוב פנים

רחלי רביב גרינברג - עיצוב פנים

רותי איזבוצקי - אמנות העיצוב

מיכל הרפז - מרכז הרפז להכשרת גננות מגילאי 3-0

מיטל -  פרמה גורי

חזקיה ניסים - מטפל מומחה לרפואה משלימה

הדסה לביא - לטפל במחלות הילדים באופן טבעי

יעל - מה המצב, כלים ורעיונות לעבודה אישית וקבוצתית

מי אנחנו ולמה ללמוד מאיתנו ?

יוליה גרוס הינה הבעלים של חברת עוצמה, אשר הוקמה לפני קרוב ל-9 שנים במטרה לעזור לבעלי עסקים קטנים להגדיל את המכירות שלהם באמצעות הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק ואינסטגרם בפרט. 
בראשית דרכה יוליה ניהלה פעילות שיווקית וקמפיינים ממומנים לעשרות חברות במקביל לימדה באופן פרטני לקוחות רבים. עם הזמן היקף הלקוחות גדל וגם גם הצוות. לאורך השנים למדו בעוצמה אלפים רבים של בעלי עסקים קטנים.
יוליה היא בעלת תואר שני במנהל עסקים וטור קבוע בעיתון ״ישראל היום״ בנושא שיווק ברשת.

להרשמה או לשיחת ייעוץ, מלא פרטיך כאן
או התקשר 054-3974293

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.